The smart Trick of ماگ حرارتی That No One is Discussing

Wiki Article

کتاب، لوازم تحریر و هنر لوازم تحریر آلات موسیقی گیتار

پشتیبانی و پاسخ گویی عالی بود. ارسال به موقع و مهم تر از همه کیفیت بالای لیوانی که سفارش دادم. خیلی عالی بودید. خسته نباشید

به هر صورت کسی که قصد خرید ماگ حرارتی از ونوس مارکت رو داره به نظرم ذره ای شک نکنه این نظر رو هم برای یه خسته نباشید و هم برای دوستانی که قصد خرید از این فروشگاه خوب رو دارن زدم

ماگ حرارتی دخترانه در طرح های بسیار زیبای دخترانه تولید میشود که مناسب برای شخصیت و سن آنها میباشد.

فنجان معمولا کوچکتر از ماگ، با دسته و عموما به شکل گرد و کروی می باشد. فنجان اغلب روی یک بشقاب کوچک سرو می شود.

فلزی: مقاوم در برابر ضربه، مناسب سفر، وزن بیشتر، حفظ دمای نوشیدنی برای مدت طولانی تر

جنس ماگ حرارتی معمولا از سرامیک و استیل میباشد که هنگام خرید باید دقت داشته باشید که جنس مورد نظر از استحکام کافی برخوردار باشد و دارای ترک یا قطر بسیار نازک نباشد.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

ماگ هیتردار جدیدترین نوع ماگ است این نوع ماگ با ویژگی های منحصر به فردی که دارد از کاربردی ترین و جذاب ترین ماگ برای نوشیدنی های گرم می باشد.

قیمت ماگ فانتزی نیز به جنس، طرح، مدل و کیفیت آن بستگی دارد ولی در کل از قیمت مناسبی برخوردار میباشد.

جنس لیوان سرامیکی و عالی بود چند بار از جاهای ??????? ????? دیگه خریدم خیلی بی کیفیت فرستادن قیمتش هم خیلی مناسبه من کادو نگرفتم پشیمون شدم خواستید بگیرید تیک کادو رو بزنید.

به‌طور کلی، لیوان‌های سرامیکی به عنوان ظرفی محبوب و کاربردی در جامعه مورد استفاده قرار می‌گیرند.

ماگ سرامیکی افراتوس طرح «من بدون تو هزاران شب یلدا دارم»

برای تولید ماگ های جادویی یا حرارتی، یک ماگ سرامیکی را که به مواد لوکودای (جوهر اکسیده) پوشیده شده است را انتخاب می کنید سپس طرح مورد نظر خود را به وسیله ی دستگاه مخصوص روی لیوان می اندازید و در یخچال های سریع، سرد می کنید، پس از سرد شدن می بینید که ماگ شما کاملا مشکی می باشد اما با ریختن مایعات گرم در لیوان طرحی که انتخاب کردید ظاهر می شود و رنگ مشکی لیوان از بین می رود این عمل به این دلیل صورت می گیرد، جوهر اکسیده که بدنه لیوان را با آن پوشش داده اند به حرارت و گرما فوق حساس است و در برابر گرما از خود واکنش نشان می دهد.

Report this wiki page